1-op-1 Coaching

Ik kan jou een garantie geven:  je gaat jezelf saboteren

Eten is al zo lang jouw troost; Het is hoe jij jouw problemen “oplost”. Na de eerste paar sessies ervaren mensen altijd een gevoel van opluchting en verbetering. Daarna volgt ALTIJD een periode van terugval; Zelfsabotage. Terug naar wat je kent. Naar wat veilig is. Jouw reptielenbrein heeft als enige functie: jou veilig houden. Het gebeurt altijd. Rond de 4e of 5e keer bellen mensen af, ze benoemen een soort weerstand,  etc.  Maar juist dan moet je door, want die weerstand is een teken van duurzame verandering. En daar wil jouw reptielenbrein een stokje voor steken.

Daarom bied ik alleen op maat gemaakte programma’s. All-inclusive.

Zo weet ik dat ik jou echt kan helpen naar duurzame verandering. In jouw relatie tot eten, jezelf en je lichaam.  Inclusief audio’s en online opdrachten, die jou helpen op koers te blijven. Ook kun je bij mij komen sporten/ yoga doen. Ik zie de coaching-sessies als een grote schoonmaakbeurt. Regelmatige beweging als een soort APK; onderhoud van jouw emotionele en fysieke welzijn.

In 6 stappen van eetverslaving naar rust rondom eten

Dit programma zal jouw leven echt veranderen. Het werkt alleen als je bereid bent je open en kwetsbaar op te stellen. Sessies gaan diep; er komt veel omhoog maar dankzij tapping verwerk je de gevoelens snel en je laat ze los. Dit geeft een enorme “release” en een gevoel van hernieuwde kracht. 

In de 1-op-1 sessies doorgronden we de emotionele patronen en valkuilen. Hierdoor nemen eetbuien snel af of stoppen zelfs helemaal. We verwerken het verleden, bouwen aan een sterk zelfbeeld, betere grenzen, meer zelfacceptatie & minder stress.

I

Stap 1: In kaart brengen van weight loss blockers

Welke onbewuste programma’s saboteren jou om succesvol af te vallen?

I

Stap 2: Loskoppelen van eten en positieve gevoelens

Welke positieve gevoelens projecteer jij op jouw favoriete comfort food?

 

I

Stap 3: Stoppen met emotie-eten.

Pak de oorsprong aan van onbewuste overtuigingen die jou nu belemmeren.

 

I

Stap 4: Stoppen met zelfsabotage

Zelfsabotage is vaak gerelateerd aan opgekropte boosheid. Stop stiekem eten en achterhaal waar jouw sabotage vandaan komt.

I

Stap 5: De innerlijke criticus temmen

Deze stem ondermijnt jou en zoveel anderen met eetproblemen. Verander deze stem, zodat je weer respect en liefde kunt voelen voor jezelf.

I

Stap 6: Gezond leren eten en bewegen door te luisteren naar je lichaam

Leer te eten als je fysieke honger hebt. Zonder zorgen. Hier gaan we je ook herprogrammeren zodat je beweging/sporten leuk gaat vinden.